Formaty promocji w YouTube
Możliwości reklamowe w serwisie YouTube są ogromne. Jeżeli wolno Ci połapać się w nowych formatach reklamowych i wymagasz usystematyzować sobie wiedzę żeby móc poznać i dobrze sklasyfikować reklamy na YouTube toż niniejszy materiał stanowi dla Ciebie.
Reklama Dobra
W obecnym tekście opisane zostały następujące typy promocji w YouTube:
Reklamy Display
Reklamy Video
Reklamy Discovery
Reklamy Google Shopping
Reklamy Display
Pierwszym z omawianych typów reklamy video na YouTube jest reklama displayowa w formie banerów, jakie mogą pokazywać się poza ekranem odtwarzanego wideo oraz bezpośrednio na ekranie filmu.
Zobacz również Ksero Kołobrzeg
Reklamy displayowe towarzyszące wideo
Tenże tymże reklam daje się nad proponowanymi filmami, jakie dobierają się po odpowiedniej stronie. Format 300×250 oraz 300×60 ujawnia się tylko na komputerach. Znacznie odpowiedni format, który daje do utrzymania uwagi użytkownika YouTube podczas oglądania przez niego obrazu w serwisie. Przez wszystek czas bycia materiału filmowego emitowana jest reklama w czystym górnym rogu. Potrafi to stanowić również statyczna grafika, animowany baner lub same może przebiegać w klasy tekstowej.
Nakładki reklamowe na ekranie odtwarzanego filmu
Także na komputerach dają się nakładki reklamowe na wideo. Prezentowane są formaty graficzne lub tekstowe o rozmiarze 468×60 lub 728×90. Warto zwrócić uwagę, że informacje w klasy tekstowej są przeźroczyste. Gdyby nie chcemy spośród nich kosztować, wówczas stanie nam zaprojektowanie wersji graficznych.
Reklamy Video
Pomijalne reklamy wideo
To najznaczniejszy format reklamy wideo w YouTube, jaki można sprawdzić przed, w trakcie czy po dokonaniu filmu. Firma tej wiadomości to Trueview Instream. Pominięcie możliwe jest po obejrzeniu co kilka 5 sekund reklamy. Po upływie 5 chwile w czystym dolnym rogu ekranu wideo pojawia się przycisk „Pomiń reklamę”. Wciśnięcie go budzi zatrzymanie informacje i powrót do malowania filmu. Co istotne, reklama wyświetlana jest również na komputerach, smartfonach, tabletach. I ten człowiek reklamy można także popatrzyć na telewizorach oraz konsolach do gier. W sukcesie reklamy Instream możliwa istnieje jeszcze sytuacja, w jakiej ujawni się jedna reklama po drugiej.Reklama Dobra
Niepomijalne reklamy wideo
Format i przylega do grupy reklam InStream. Jedyna odpowiedź istnieje taka, iż nie można go przeoczyć i trzeba obejrzeć informację do kraju co w sukcesie większych reklam prawdopodobnie stanowić uciążliwe dla użytkownika, który zasypywany jest wszelkiego dnia wieloma reklamami w YouTube. W sukcesie takich formatów daleko jest stworzyć ciekawą, angażującą reklamę, która zwróci uwagę widowni na YouTube i stwierdzi z zainteresowaniem taką reklamę. Reklama Dobra
Przerywnik reklamowy
Trwająca zaledwie 6 sekund reklama InStream, jakiej nie można pominąć. Ujawnia się również na komputerach kiedy również smartfonach i tabletach. Inna nazwa przerywnika, którą możesz rozumieć to Bumper Ad.
Sekwencja reklam video
Format reklamowy, która został włożony w bieżącym etapie. Umożliwia ustawienie kilku reklam video w serii w jakiej będą udostępniane użytkownikom. Dzięki temuż tenże człowiek kampanii zezwala na „opisanie historii” o własnej cesze i nakłonienie do marki lub bezpośrednio do obrotu przez ten człowiek reklam. Reklama Dobra
Reklamy Discovery
Typ reklamy, która promuje konkretny obraz na kanale w YouTube lub tez sam kanał w ostatnim serwisie. Wyświetlić pewno się w sukcesach wyszukiwania YouTube lub same na karcie odtwarzania obrazu w YouTube – po odpowiedniej stronie na liście proponowanych materiałów filmowych.
Reklamy Google Shopping
Karta Sponsorowana
W odpowiedniej części odtwarzanego ekranu wideo mogą również pojawić się artykuły płynące z Google Shopping, które nawiązywać mogą do danego wideo. Po określonym czasie belka z stronami produktów ma się do dobrej strony, jednak ważna ją właśnie rozwinąć, żeby móc jeszcze przejrzeć produkty.
Jak widzisz formatów reklamowych, z jakich można posiadać w ramach kampanii Google Ads stanowi niezwykle mocno. Reklama Dobra
zobacz również Formaty reklam w YouTube