La Martina, czyli zakupy w multibrandzie odzieżowym

La Martina, czyli zakupy w multibrandzie odzieżowym

Warto przeczytać

Zwyczaje zakupowe klientów zmieniają się wraz z nowoczesnymi trendami. Wiele z nich przechodzi ze świata wirtualnego do rzeczywistego lub odwrotnie. Nie inaczej stało się ze sklepami typu multibrand. La Martina to jedno z miejsc, gdzie można liczyć na modę z wysokiej półki, nieograniczającą się do jednej marki.

Internetowe korzenie

Sklepy multibrand stanowią rozwiązanie, do którego przekonuje się coraz więcej klientów. W jednym sklepie można znaleźć produkty różnych producentów. Po takie rozwiązanie początkowo sięgnęły tylko sklepy internetowe. W tej formie zakupów można było w nich nabyć wiele produktów. Szukając kurtki zimowej, natrafiało się na informację o dodatkach lub butach. Klient, który chciał kupić kilka rzeczy, tylko raz płacąc za ich wysyłkę, czuł się usatysfakcjonowany. W ten sposób nadal funkcjonuje wiele butików z odzieżą, butami lub galanterią. Sprzedaż, łącząca różne kategorie oraz marki dość szybko przeniosła się poza świat wirtualny. Przykładem jest, chociażby sklep La Martina.

Jedna branża, wiele marek

Koncept multibrandów odpowiada na potrzebę poszukiwania nowych rozwiązań w obrębie tej samej branży. Butiki tego typu dają klientom jeszcze większy wybór. Specjalizują się np. w odzieży dziecięcej lub dedykowanej dorosłym. W La Martina można znaleźć kolekcje różnych marek. Daje to możliwość porównania produktów i wyboru tego najbardziej odpowiedniego. Plusem rozwiązania stacjonarnego jest przede wszystkim możliwość dotknięcia konkretnego produktu. Jego opis, nawet najdokładniejszy, daje mniejsze pojęcie o jakości materiału niż kontakt bezpośredni. Co więcej, dowolny element garderoby można przymierzyć, dzięki czemu zakupy staną się bardziej przemyślane. Butiki multibrandowe najczęściej funkcjonują w sklepach wielkopowierzchniowych lub galeriach handlowych.

Siła marek w La Martina

Salony, oferujące wiele marek w jednym miejscu, zwykle nie ograniczają się do jednego typu ubrań. Są w nich dostępne zarówno kreacje wieczorowe, casualowe, jak i projekty sportowe. Konkretny brand wysyła sygnał do swoich klientek, że wśród propozycji, jakie proponuje, jest spory wybór. Cały asortyment łączy doskonała jakość i wysmakowany styl, niezależnie od okazji. Miłośniczki polskich projektantów będą usatysfakcjonowane kolekcjami Teresy Kopias, stawiającej na suknie wieczorowe i koktajlowe oraz stylowe zestawy do codziennych stylizacji. Panie, które cenią elegancję w zagranicznym stylu, znajdą botaniczne wzory i pudełkowe żakiety włoskiej marki Rofa. Wiosenne, pastelowe kolekcje znajdą się także wśród propozycji marki Lavard i Biba.

Zakupy w multibrandach odzieżowych cenią sobie nawet najbardziej wybredne fashionistki. Polując na konkretną marką, chętnie zwracają uwagę również na to, co proponuje konkurencja. Robiąc zakupy nie ma potrzeby zmieniania sklepu i wracania do miejsca, gdzie trafiła się bardziej atrakcyjna oferta.

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments